Tryck/klicka på bilden för att se fler RealViewsTM
Försäljningspris 24,00 kr.
Ursprungligt pris 33,00 kr per kort
Du sparar 30% slutar gälla idag
Dubbel Lycka Ny Dawning Kinesisk Bröllop OSA Kort
Antal:
Hörn stil
Kvadrat
+2,00 kr
Papperstyp
Signature matt
18 pt thickness / 120 lb weight
Soft white, soft eggshell texture
-2,00 kr
+7,00 kr
+7,00 kr
+17,00 kr
+7,00 kr
Handla detta kollektion
Double Happiness for a Chinese Wedding Designad av Curiosity by Design
Om Svarskort
Såld av
Om denna design
Dubbel Lycka Ny Dawning Kinesisk Bröllop OSA Kort
En del av en ny brölllekollektion för 2020! Ett vackert hantverkat bröllops-svarskort fyllt med orientalisk symbolism. På framsidan av kortet finns ett intrikat utformat cirkulärt fönster med det lyckosamma "Dubbla lyckan"-symbolen. I kinesisk kultur är symbolen för dubbel lycka "Hsi" synonymt med alla kinesiska bröllop. Den symboliserar enhet och lycka i äktenskapet och ger det nygifta paret lyckosamt öde och livslängd i deras äktenskapliga liv. Det cirkulära fönstret symboliserar evighet och tidlöshet. Användningen av färgen röd är också en lyckosam och populär färg i kinesisk kultur. Den symboliserar tur, lycka och glädje. När man tittar genom fönstret och på baksidan av kortet, signalerar en ny gryning för de nygifta. Mot en tidig morgondimma symboliserar körsbärsblommorna (sakura) vårens sk
Automatisk översättning

Konstverk designat av
CuriositybyDesign
London, United Kingdom, Förenade kungariket (Storbritannien och Nordirland)
Kundrecensioner
4.0 av 5 stjärnor betyg1 totalt antal recensioner
1 Recensioner
Recensioner för liknande produkter
4 av 5 stjärnor betyg
Av Izabella H.13 mars 2016 • Verifierat köp
Platt svarskort, Storlek: 8,9 x 12,7 cm, Papper: Signature matt, Hörn: Kvadrat, Kuvert: Vit, Tryckkvalitet: Standard
Zazzles program för granskare
Sne skuren så någon bokstav var borta men för övrigt jätte bra kvalitet och fint kort. Perfekt ! lagom blankt och texten super bra.
Taggar
Annan information
Produkt ID: 256940352818730173
Skapad: 2020-02-12 3:27
Betyg: G
Nyligen besökta produkter