Tryck/klicka på bilden för att se fler RealViewsTM
396,00 kr
per pack av 100
 

Förmånsbelöningar Slår kort - Kaffekuper och kafée

Antal:
Rundad
-80,00 kr
Signature Matte

17,5 pt tjocklek / 325 GSM vikt
Ljus äggskalsvit, obestruken matt yta

+75,00 kr
+75,00 kr
+75,00 kr
+151,00 kr
+151,00 kr
+151,00 kr
+151,00 kr
+151,00 kr
+151,00 kr

Om Visitkort

Såld av

Storlek: USA, 8,9 x 5,1 cm

När det gäller ditt företag ska du inte vänta på en möjlighet, utan skapa den! Gör ett bestående intryck med kvalitetskort som WOW.

  • Dimensioner: 8,9 x 5,1 cm
  • CMYK-tryckprocess i fullfärg
  • Dubbelsidig utskrift utan extra kostnad
  • 100% nöjdhetsgaranti

Papper: Signature Matte

Ett klassiskt universalpapper med en naturlig känsla och en obestruken matt yta - vårt Standard Matt klarar tidens tand. Elegant och diskret, färgerna blir mjukare och mer subtila.

  • 17,5 pt tjocklek / 120 lb vikt / 324 GSM
  • Ljusvit, obestruken matt yta med äggskalsstruktur
  • Papperet är lätt att skriva på och kladdar inte
  • Tillverkad och tryckt i USA

Om denna design

Förmånsbelöningar Slår kort - Kaffekuper och kafée

Förmånsbelöningar Slår kort - Kaffekuper och kafée

Det här är ett helt nytt lojalitetskort slagit för lokala kaffebutiker och kaféer. Den har en ren utformning som nästan är helt anpassade. De är bara en del som inte är anpassade som slår ut kaffet kopp. På kortets framsida finns en logotyp, namn fält, tack och belöningsbudskap. Vid grund på framsidan finns 9 kopp-kaffeikoner numrerade och 1-9 och 1 vitt kaffe kopp med ord gratis skrivna på. På baksidan har du ytterligare ett tackmeddelande och en uppmaning till åtgärd för att söka igenom qr-koden för att lämna en googlegranskning. Det här kortet var designat för att hjälpa lokala kaffebutiker och kaféer att bygga om verksamheten genom att erbjuda ett belöningsprogram för kundlojalitet. Läs mer nedan om varför kaffebutiker bör anta bonusprogram för sina kunder tillsammans med fodral-undersökningar. I dagens konkurrenskraftiga kaffeindustri tittar kaffebutiker ständigt efter sätt att locka och behålla kunder. En effektiv strategi som gång på gång har visat sig framgångsrik är genomförandet av ett lojalitetsprogram. Genom att erbjuda ett lojalitetsprogram kan kaffebutikerna öka kundens förlovning, driva på nya affärer och slutligen öka sina intäkter. Nedan följer tre studier i fodral som visar de obestridliga fördelarna med lojalitetsprogram inom kaffeindustrin. Fodral Studie 1: Starbucks Starbucks, en global kaffekedja, är känd för sitt kundlojalitetsprogram som kallas "Starbucks Rewards". Genom det här programmet tjänar kunderna stjärnor för varje köp som görs med ett registrerat Starbucks-kort eller mobilappen. De ackumulerade stjärnorna kan lösas in för fria drycker, livsmedel eller varor. Detta bonusprogram har varit en enorm framgång för Starbucks, med över 23 miljoner aktiva medlemmar. Programmet uppmuntrar inte bara till upprepade besök utan samlar också in värdefulla kunddata som hjälper Starbucks att anpassa sina erbjudanden och erbjudanden till individuella preferenser. Starbucks bonusprogram har utan tvekan bidragit till dess betydande marknadsdominans och fortsatta tillväxt. Fodral Studie 2: Dunkerque (numera Dunkin') Dunkerque, en populär kaffe- och munkkedja, har också anammat kraften i ett lojalitetsprogram. Programmet "DD Perks" belönar kunder med poäng för varje köp som görs med ett registrerat DD-kort eller mobilappen. De ackumulerade poängen kan lösas in för fria drycker. Dunkerque lanserade sitt lojalitetsprogram 2013 och såg anmärkningsvärda resultat. Inom bara fem år nådde de över 10 miljoner DD Perks-medlemmar. Det här programmet hjälpte Dunkerque att skapa starkare relationer med sina kunder, vilket ledde till ökad kundlojalitet och ökad försäljning. Det gjorde det också möjligt för dem att samla in värdefulla insikter i konsumentbeteendet och göra det möjligt för dem att förfina sina erbjudanden så att de bättre motsvarar kundens önskemål. Studie 3: Blåkaffe i Flaska, en storskalig kaffekedja, har på ett unikt sätt närmat sig sitt lojalitetsprogram. I stället för ett traditionellt poängbaserat system erbjöd de en prenumerationsbaserad modell som kallas "Blue Flaska Subscription". Kunder kan registrera sig för en månatlig prenumeration för att få ett fast antal gratis drycker och rabatter. Detta tillvägagångssätt lockade till sig en lojal kundbas och garanterade en stadig inkomstström för Blue Flaska Coffee. Genom att erbjuda abonnenter exklusiver skapat Blue Flaska Coffee en känsla av exklusivitet och värde, vilket ledde till att kunderna blev kvar och varumärkeslojalitet. Framgången för deras lojalitetsprogram ledde till ökade möjligheter till varumärkesigenkänning och expansion. Fördelar med bonusprogram i kaffebutiker: Ökad kundbehållning: Lojalprogram ger kunderna incitament att återvända till kaffebutiken och ökar deras totala livslängd. Ökad förlovning för kunder: Lojalty-program skapar en känsla av tillhörighet och gemenskap och uppmuntrar kunderna att interagera mer med varumärket. Datastyrda insikter: Lojalitetsprogram gör det möjligt för kaffebutiker att samla in värdefulla kunddata, så att de kan förstå preferenser, anpassa erbjudanden och effektivt kunna genomföra kampanjer. Ord i mun-marknadsföring: Det är mer sannolikt att nöjda medlemmar i bonusprogrammet rekommenderar kaféet till sina vänner och familjer, vilket leder till nya kundförvärv. Konkurrensfördel: På en mättad marknad innebär ett lojalitetsprogram att kaffebutikerna skiljs från sina konkurrenter och lockar kunder som vill ha ett mervärde. Framgångshistorierna om Starbucks, Dunkerque och Blue Flaska Coffee visar tydligt vikten av och effektiviteten hos bonusprogram inom kaffeindustrin. Genom att genomföra ett lojalitetsprogram kan kaffebutikerna skapa starkare förbindelser med sina kunder, öka kundens behållning och i slutändan öka sina intäkter. I takt med att konkurrensen fortsätter att öka är det av strategisk betydelse att man tar till sig lojalitetsprogram, och man bör överväga att låta kaffebutikerna ligga steget före.
Automatisk översättning

Kundrecensioner

4.9 av 5 stjärnor betyg10 totalt antal recensioner
9 totalt 5-stjärniga recensioner1 totalt 4-stjärniga recensioner0 totalt 3-stjärniga recensioner0 totalt 2-stjärniga recensioner0 totalt 1-stjärniga recensioner
10 Recensioner
Recensioner för liknande produkter
5 av 5 stjärnor betyg
Av P.1 februari 2019Verifierat köp
Visitkort, Storlek: USA, 8,9 x 5,1 cm,Papper: Signature Matte, Hörn: Fyrkantig
Zazzles program för granskare
Det var jätte lätt att designa visitkortet, och bra mallar. Det bästa var att färgerna stämde med produkten jag fick i min hand. Kan verkligen varmt rekommendera er som söker något utöver det traditionella.
5 av 5 stjärnor betyg
Av R.19 maj 2021Verifierat köp
Visitkort, Storlek: USA, 8,9 x 5,1 cm,Papper: Standard Halvblank, Hörn: Fyrkantig
Zazzles program för granskare
The cards are amazing! It is a card that is "different" and people I give my card to has given me compliments for it. Very good. Sharp in color and easy to read!
5 av 5 stjärnor betyg
Av Malin E.25 augusti 2017Verifierat köp
Visitkort, Storlek: USA, 8,9 x 5,1 cm,Papper: Signatur UV Matt, Hörn: Fyrkantig
Zazzles program för granskare
Jättefina visitkort, dock väldigt lång väntetid på att de kom.. Jättefint tryck, hade velat haft lite metallic effekt dock

Taggar

Visitkort
förmånskort för kaffeslå kort för kaffeslagit kort för kaffekaffebonusprogramslagit förmånskort för förmånstagarebonusprogram för kaffekaffebryggare
Alla produkter
förmånskort för kaffeslå kort för kaffeslagit kort för kaffekaffebonusprogramslagit förmånskort för förmånstagarebonusprogram för kaffekaffebryggare

Annan information

Produkt ID: 256820496005943463
Skapad: 2023-07-31 6:52
Betyg: G