Spel och aktiviteter
Bröllopsteman
Tryck/klicka på bilden för att se fler RealViewsTM
286,00 kr
per affisch
Läsande järnvägskorsarens Streamliner Poster
Antal:
Välj ditt format
Storlek
Anpassningsbar (36,36cm x 23,98cm)
Mattning
Ingen
Om Affischer
Såld av
Om denna design
Läsande järnvägskorsarens Streamliner Poster
Från www.railphotoexpress.biz; Stainless Steel Streamlines Passenger Tåg mellan New York och Philadelphia. Komfort med ekonomin. Den sträckte sig 90,3 sjömil från Philadelphias lästerterminal till Jersey City's Communipaw Terminal, med färjeförbindelse till Lower Manhattan. Tåg drev över CNJ-spår för 30 miles från Jersey City till Bound Brook och över Reading Railroad System för 60 miles från Bound Brook till Philadelphia. Reading Railroad diskuterade Crusader i december 1937 med en fem bilar bestående av rostfritt stål byggt av Budd Company of Philadelphia Pennsylvania. I tåg ingick en middag- och bakåtsittande buss och två slingobservationer som drogs av ett ånglok av typ 4-6-2 Stillahavstyp som likaså var strömlinjeformad i rostfritt stål, med mörk blått trim för att matcha resten av utrustningen. I läsningen gjordes en iakttagelse på vardera änden av tåg, vilket innebar att behovet av att vända utrustningen före ett annat springa för att spara järnvägstiden omintetgjordes. I stället skulle makten helt enkelt kunna köra runt bilarna springa. Pacifics ersattes 1950 av EMD FP7-diesel, som i läsningens löv av svart och grönt med gult trim. Medan tåg var blygsamt var pendlarnas mycket klassande och välmottagna som ett sekundärt alternativ till de tjänster som Pennsylvania Railroad tillhandahöll. Exempelvis erbjöds i Reading långvarig avstånd av passagerare tåg ombord på Crusader, till exempel en fullt frukost och tavern, som båda normalt inte var tillgängliga på pendlandet springa. År 1967 trädde Aldeneplanen i kraft, som stängde kommunalterminalen och förde tåg vidare till Newark Penn Station, lokomotivtrafiken upphörde och ersattes av två Budd RDC-bilar. Tåg kunde inte gå längre än Newark Penn Station till New York Penn Station, eftersom lokomotiven är dieseldrivna och Hudson River Pennsylvania Railroad tunnels inte kan ta dieseldrivna tåg Denna tjänst fortsatte under SEPTA från 1976 till 1981, då SEPTA tog bort dieseldrivna tåg när Center City Commuter Connection var klar. New jersey Transit, som hade övertagit tidigare CNJ-pendeltrafik, drev en gång i resa varje vecka mellan Newark och Väster Trenton. Vid Väster Trenton gjordes sammanlänkningar med SEPTA elektriskt MU tåg till Philadelphia. Denna tjänst upphörde den 3 december 1982 när NJ:s transitpensel nådde sin sista resa.
Automatisk översättning
Kundrecensioner
4.8 av 5 stjärnor betyg5 totalt antal recensioner
5 Recensioner
Recensioner för liknande produkter
5 av 5 stjärnor betyg
Av Simon O.1 augusti 2020 • Verifierat köp
Print, Size: 60,96cm x 60,96cm, Hårdvara: Ingen, Ram: Ingen, Media: Budget-affischpapper (halvblank), Matta: Ingen,
Zazzles program för granskare
Väldigt enkelt att beställa och superlätt att ändra storlek och justera som man vill. Kom fram precis som jag ville ha den. Trycket var väldigt bra som tidigare beställningar. Överlag väldigt nöjd med min beställning.
5 av 5 stjärnor betyg
Av Jacob L.18 maj 2020 • Verifierat köp
Print, Size: 50,80cm x 60,96cm, Hårdvara: Ingen, Ram: Ingen, Media: Budget-affischpapper (halvblank), Matta: Ingen,
Zazzles program för granskare
Helt enligt mina förväntningar, pappret och bilden påminner mycket om en klassisk serietidning vilket tilltalar mig enormt mycket! Färger och kvaliteten på pappret tilltalar mig, grövre och man kan känna fibrerna i pappret.
5 av 5 stjärnor betyg
Av Helene S.5 september 2021 • Verifierat köp
Print, Size: 18,62cm x 21,67cm, Hårdvara: Ingen, Ram: Ingen, Media: Budget-affischpapper (halvblank), Matta: Ingen,
Zazzles program för granskare
Jättenöjd med affischen! Stilren och superkvalitet! Kan inte säga något negativt om trycket! Fin!
Taggar
Annan information
Produkt ID: 228173058606614527
Skapad: 2015-02-19 0:48
Betyg: G
Nyligen besökta produkter
