Tryck/klicka på bilden för att se fler RealViewsTM
216,00 kr
per keps
 

Lokomotiv för ånga för Baldwin-Pennsylvania Truckerkeps

Antal:
Khaki och Khaki

Om Kepsar

Såld av

Stil: Skum Truckerkeps

Vill du heja på ditt lag, marknadsföra ditt varumärke eller helt enkelt hålla solen borta från dina ögon? Våra anpassade hattar är det perfekta sättet att uppfylla alla dessa behöv och ännu mer. Anpassa framsidan med en logotyp, design eller text och skapa en viktig accessoar som du aldrig kommer att lämna bakom dig!

  • Justerbar från 43 till 61 cm
  • Framsida i skum av 100 % polyester
  • Ett stort område för att visa din design
  • 100% nylon mesh på baksidan håller dig sval
  • Finns i 11 färgkombinationer
Rekommenderas för åldrarna 13+

Den här produkten kan utsätta dig för kemikalier, inklusive diisononylftalat (DINP), som enligt staten Kalifornien är känt för att orsaka cancer, fosterskador eller andra reproduktionsskador. För mer information, gå till www.P65Warnings.ca.gov.

Om denna design

Lokomotiv för ånga för Baldwin-Pennsylvania Truckerkeps

Lokomotiv för ånga för Baldwin-Pennsylvania Truckerkeps

Från www.railphotoexpress.biz: Byggt i 1946 av Baldwin rörliga arbeten och den Pennsylvania järnvägen för fasta den tjänste- passagerare. Denna var en ångalokomotiv 4-4-4-4 för fyra cylinder. Den Pennsylvania järnväg 52 T1 klassificerar dubbelsidig-drev 4-4-4-4 ångalokomotiv som introduceras i 1942 (2 prototyper), och 1945-1946 (produktion 50), var deras sist byggde ångalokomotiv och deras mest kontroversiell. De var ambitiösa, technologically sofistikerat, kraftigt, fastar, och unikt rationaliserat av Raymond Loewy. Emellertid var de också benägna till våldsam wheelslip både, när start och på rusar, försvårade för att underhålla, och dyrt att köra. PRREN vowed i 1948 för att förlägga diesel- lokomotiv på all uttrycklig passagerare utbildar och att lämna obesvarat ifrågasätta av T1'sens skavanker var huruvida solvable. Emellertid avslöjde en vår, artikel 2008 i den tekniska och historiska samhälletidskriften för Pennsylvania järnväg att rulla-snedsteget problemen orsakades av felet riktigt att utbilda ingenjörer som transitioning till T1en och att resultera i överdrivna gasspjällapplikationer, som orsakade i sin tur rulla-snedstegen på denna mycket kraftiga lokomotiv Mest T1s, som hade förflyttats av nya diesel, var - av - servar ut vid 1952. Alla lokomotiv T1 såldes för skrotar between 1951 och sent 1955.
Automatisk översättning

Kundrecensioner

4.5 av 5 stjärnor betyg4 totalt antal recensioner
2 totalt 5-stjärniga recensioner2 totalt 4-stjärniga recensioner0 totalt 3-stjärniga recensioner0 totalt 2-stjärniga recensioner0 totalt 1-stjärniga recensioner
4 Recensioner
Recensioner för liknande produkter
5 av 5 stjärnor betyg
Av Martin A.2 oktober 2017Verifierat köp
Truckerkeps, Vit och Svart
Zazzles program för granskare
A great product. Good size. Great print, shap colors.
5 av 5 stjärnor betyg
Av Martin A.2 oktober 2017Verifierat köp
Truckerkeps, Vit och Navy
Zazzles program för granskare
Good size and great quality. Could be a bit sharper in the print.
4 av 5 stjärnor betyg
Av V.30 juni 2014Verifierat köp
Truckerkeps, Vit och Svart
Skaparen recension
sdasfdghghghhghghsfhg. fgfdsgfgrtgxfvb fdzgbf
KepsOriginalprodukt

Taggar

Kepsar
vintagebaldwinlokomotivarbetenpennsylvania järnvägångalokomotivbaldwinlokomotivföretagtjänste passageraretåg
Alla produkter
vintagebaldwinlokomotivarbetenpennsylvania järnvägångalokomotivbaldwinlokomotivföretagtjänste passageraretåg

Annan information

Produkt ID: 148135039977368640
Skapad: 2013-07-23 13:33
Betyg: G