Tryck/klicka på bilden för att se fler RealViewsTM
215,00 kr
per tröja
 

ONIVA! Squelette Viking T Shirt

av
Antal:
Basic T-Shirt för barn
+214,00 kr
+214,00 kr
+29,00 kr
Vit
Klassisk tryck med ingen bas färg

Om T-tröjor

Såld av

Style: Basic T-Shirt för barn

Vänta tills du får den här t-shirten på din unge, den kommer att ta hans vardagsstil till en helt ny nivå - särskilt när du anpassar den med din egen design.

Storlek och passform

  • Modellen är 160 cm och bär storlek L
  • Plagget är unisex storlek
  • Standardpassform
  • Storleken stämmer

Tyg och vård

  • 170 g, förkrympt 100 % ComfortSoft®-bomull; Oxford Green är 60/40
  • Tejpning från axel till axel med täckt krage
  • Dubbelnålssydda armhål och ärmar
  • Importerad
  • Maskintvätt kallt

Om denna design

ONIVA! Squelette Viking T Shirt

ONIVA! Squelette Viking T Shirt

Denna 30-minuters TV-serie tar upp ett annat tematiskt subjekt på hebdomadalbasis. Från vecka till vecka besöker gruppen olika utbildningsinstitutioner för att ytterligare fördjupa det föreslagna temat bland ungdomar. ONIVA! består av 16 obehandlade episoder som är anpassade till barn mellan 9 och 13 år. Serien presenteras i ett format liknande det som används i en tidning, med intervjuer, rapporter, fakta om roligten, livsmedelssegment och spel. ONIVA! förser sina unga tittare med ett oöverträffat nära band genom sitt okonventionella och unika format. Förutom att främja en känsla av tillhörighet uppmuntrar serien också ungdomar till tänka på egen hand och till skriva och uttrycker sig med tillförsikt. ONIVA! designat FÖR ungdom, skapat AV ungdom. http://ici.radio-canada.ca/oniva Facebook/Instagram: @ONIVAtele youtube.com/oniva
Automatisk översättning

Kundrecensioner

Det finns inga recensioner för denna produkt ännu.Har du köpt den här produkten?

Taggar

T-tröjor
lövabarn tvcbcradio canadaici telebarnungdomjeunessejeuner
Alla produkter
lövabarn tvcbcradio canadaici telebarnungdomjeunessejeuner

Annan information

Produkt ID: 235165870132803514
Skapad: 2022-01-11 8:13
Betyg: G 
© CBC/Radio-Canada