Spel och aktiviteter
Bröllopsteman
Tryck/klicka på bilden för att se fler RealViewsTM
296,00 kr
Per par
Sovjetiskt Antonov AN-2 flygplan Strumpor
Antal:
Heads-up!
Om Heltrycksstrumpor
Såld av
Om denna design
Sovjetiskt Antonov AN-2 flygplan Strumpor
En digital tolkning av enutrustade sovjetiska Antonov AN-2 (i flyg i Siberia. I 2017 firade Antonoven Företag som lokaliserades i Ukraina, den 70th årsdagen av AN--2jungfruflyg.
ANEN-2 (rysk smeknamn: кукурузник [kukuruznik- eller "maizefarmworker"] som ses till av NATO som COLT), är världens den största singel-motor biplanen. Dess utöver det vanliga långsam-flyg kapaciteter gör den som passas högst för kort, unimproved fält, och några specialiserade variants har också byggts för kallt väder och andra ytterlighetmiljöer. Den fyller den samma nichen i Ryssland och delar av East Asia, som gör den ärevördiga Douglasen DC-3/C-47 i väster.
Efter dess första utseendemässigt i 1947 har ANEN-2 producerats i underbar numrerar; över 5.000 byggdes i USSREN. Efter 1960 har mest AN-2 byggts på i Polen, med över 12.000 gjorde för den fulla produktionen som avslutas i 1992. Den begränsada produktionen från dellagrar fortsätter. ANEN-2 byggas också under licens i china som Shijiazhuangen Y-5. Nordkorea fungerar manen AN-2s för använda vid speciella styrkaenheter. Sparan för Lockheeden C-130, ANEN-2 har varit in, mer eller mindre, den fortlöpande produktionen för longer än något annat flygplan.
ANEN-2 var designad som ett nytto- flygplan för använda i regering-ägt skogsbruk och jordbruk. Emellertid är den grundläggande airframen högt anpassningsbar, och talrika variants har framkallats. Dessa inkluderar hopper-utrustade versioner för växtbesprutning, vetenskapliga versioner för atmosfärisk provtagning, vatten-bombplaner för att slåss skogsbränder som flyger ambulanser, flöte-utrustade seaplaneversioner, lätt beväpnade stridversioner för att tappa fallskärmsjägare och naturligtvis den mest versionen för allmänning AN-2T, som är passagerareflygplanet för 12 seater.
ANEN-2 har ingen stall att rusa citerat i fungerande handböckerna (stallen rusar att vara rusa som flygplanet reser för långsamt för airflowen över vingar för att hålla på den aloft). Lotsar av något att säga AN-2 som flygplanet kan flygas fullt ut kontrollerar på 30 mph (som en kontrast, ett ljust flygplan för modern Cessna 4 seater har en stall att rusa av omkring 55 mph). Denna långsamma stall rusar gör det möjligheten för att flygplanet ska flyga tillbaka (om flygplanet pekas in i en motvind av, något att säga, 35 mph, den ska reser på stunden för 5 mph under fullt kontrollerar tillbaka). Denna är en sällsynt kapacitet, även för kort tar av och för landning (STOL) flygplan. Endast har den tyska Fieseleren Fi-156 "Stork" av världskrig II bättre långsam-att rusa kapacitet.
Intressera noterar från pilotens handbok läser: "Om motorn avslutar instrumenterar in villkor (blint flyg, när du inte kan se det slipat), eller, på natten, det pilot- bör handtag kontrollerakolonnen mycket aft (den ska inte stallen) och att hålla vingar jämn. Framkantslatsna ska plötsligt ut på omkring 40 mph (64 km/h), och när flygplan saktar till ett framåt, rusar av omkring 25 mph [40 km/h], det ska flygplan sjunker på omkring en fallskärmnedstigning klassar, tills flygplanet slår det slipat.",
Automatisk översättning
Kundrecensioner
Det finns inga recensioner för denna produkt ännu.Har du köpt den här produkten?
Taggar
Annan information
Produkt ID: 256742901045575687
Skapad: 2017-11-02 10:20
Betyg: G
Nyligen besökta produkter
