Tryck/klicka på bilden för att se fler RealViewsTM
483,00 kr
per rund kudde
 

Antonov An-2 Rund Kudde

av
Antal:
Anpassa denna mall

Om Runda Kuddar

Såld av

Storlek: Rund Kudde (40,6 cm)

Zazzle-kuddar finns nu i ännu fler storlekar och former! Gör ett uttalande utan att behöva säga ett ord när du lyfter fram ditt hem med helt anpassningsbara kuddar från Zazzle. De här mjuka kuddarna är tillverkade av högkvalitativt tyg och ser fantastiska ut med dina personliga mönster, citatmonogram och foton. Det perfekta komplementet till ditt vardagsrum, sovrum och mycket mer!

  • Dimensioner: 40,6 cm i diameter (platt), 35,5 cm (fylld)
  • Gömd dragkedja; syntetiskt fylld insats ingår
  • Tillverkad i USA
Designtips: För att säkerställa högsta kvalitet på utskriften bör du notera att den här produktens anpassningsbara designområde är 40,6 x 40,6 cm. För bästa resultat, lägg till 1,9 cm avtryck.

Tyg: Borstad Polyester

  • 100% borstad polyester som är skrynkelfri
  • Klara starka färger som framhäver din design
  • Tung bomullsblandning som ger tyget en mjuk yta
  • Tyg med hög draghållfasthet som ger en långvarig kvalitet
  • Innerkuddar är allergivänliga och fyllda med fuskdun av polyesterfibrer
  • Kan tvättas i maskin, hållbar färg, krymper ej

Om denna design

Antonov An-2 Rund Kudde

Antonov An-2 Rund Kudde

En digital rendering av en skidutrustad sovjetisk Antonov AN-2 (А н т о в öppning-2) under flygning i Sibirien. Kyrillisk (rysk) text med texten "А н т н в öppning-2" (Antonov An-2) visas också Lägg till din egen tilläggstext. Den ikoniska ryska röda stjärnan visas på motsatt sida. Under 2017 kommer Antonov Company, som är beläget i Ukraina, att fira 70-årsdagen av AN-2:s jungfruliga flygning. AN-2 (ryskt smeknamn: к у к з у perioderna [kukuruznik eller "majsfarmare"] som Nato kallar COLT) är världens största enmotoriga biplan. Dess enastående långsamma flygkapacitet gör att den är ytterst lämplig för kort, fält utan förbättring, och vissa specialiserade varianter har också byggts för kallets väder och andra extrema miljöer. Den fyller samma nisch i Ryssland och delar av Öster Asien som den venerable Douglas DC-3/C-47 i Väster. Sedan ammoniumnitrat-2 dök upp för första gången 1947 har det producerats i underbart antal och över 5 000 byggdes i Sovjetunionen. Sedan 1960 har de flesta ammoniumnitrat-2-ämnen byggts i Polen, och över 12 000 tillverkades innan fullt upphörde 1992. Den begränsada produktionen från delar av lagrar fortsätter. AN-2 byggs också under licens i China som Shijiazhuang Y-5. Nordkorea driver man AN-2s för använda av speciella styrkor. Spara för Lockheed C-130, AN-2 har mer eller mindre befunnit sig i kontinuerlig produktion längre än något annat luftfartyg. AN-2 var designat som ett allmännyttigt flygplan för använda i statligt ägt skogsbruk och jordbruk. Den grundläggande flygramen är dock mycket anpassningsbar och många varianter har utvecklats. Det handlar bland annat om hopparutrustade versioner för dammning av skörd, vetenskapliga versioner för atmosfärprovtagning, vatten-bomber för bekämpning av skogsbränder, flygambulanser, flutit sjöflygsversioner, lätt beväpnade stridsversioner för att släppa paratroperer och naturligtvis den vanligaste AN-2T-versionen, som är passagerarflygplanet på tolv sjömil. AN-2 har ingen stall som anges i handböckerna (stall-hastigheten är den hastighet med vilken luftfartyget färdas för långsamt för luftflödet över vingar till behållan vid sidan av). Piloterna för AN-2 säger att flygplanet kan flygas i fullt vid 30 mph (ett modernt Cessna 4-sjösljus flygplan har däremot en stall på cirka 55 mph). Denna långsamma stall gör det möjligt för flygplanet att flyga bakåt (om luftfartyget pekar i en motvind av t.ex. 35 mph kommer det att gå bakåt vid 5 mph medan det kontrolleras av fullt). Detta är en förmåga till sällsynt, till och med för flygplan i Kort som startar och landar (STOL). Endast den tyska Fieseler Fi-156 "Stork" i Världskrig II har bättre förmåga till långsamhet. En intressant anmärkning från pilotens handbok lyder: "Om motorn slutar i instrumentflygplanet villkor (blind flygande när man inte kan se marken) eller på natten, ska piloten dra i kontrollkolonnens fullt (den stannar inte) och behålla vingar-nivån. De ledande slatserna i kant kommer att falla ut ca 40 mph (64 km/h) och när flygplanet saktar ner till en framåtfart på ca 25 mph [40 km/h], kommer flygplanet att sjunka med ungefär en nedgång i fallskärm tills flygplanet träffar marken."
Automatisk översättning

Kundrecensioner

Det finns inga recensioner för denna produkt ännu.Har du köpt den här produkten?

Taggar

Runda Kuddar
flygplansiberiaukrainenordkoreaflygandesovjetunionenanvändareryskcyrillisk
Alla produkter
flygplansiberiaukrainenordkoreaflygandesovjetunionenanvändareryskcyrillisk

Annan information

Produkt ID: 256382455833993747
Skapad: 2017-01-17 21:36
Betyg: G